باران و باد در تهران تا چهارشنبه رئیس قوه قضاییه: نباید نگاه سلیقه‌ای و جناحی به قانون داشته باشیم؛ قانون برای همه یکسان است شیادان سایبری در کمین عیدی و یارانه شهروندان رئیس مرکز مدیریت بحران خشکسالی: طبق پیش‌بینی‌ها فروردین و اردیبهشت پربارشی را نخواهیم داشت محاکمه متهمان پشتیبانی از عاملان حملات تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) آغاز شد سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «رستمی صفا» برگزار شد دانشگاه‌ها در هفته پایانی سال مجازی شد اهدای خون در وضعیت قرمز دادگاه رسیدگی به پرونده گروه رستمی صفا برگزار شد درگیری مسلحانه و سوءقصد به جان محیط‌بانان بواناتی احتمال تعطیلی تهران برای روز شنبه این محصولات درمانی و مراقبتی پوست غیرمجازند! کاهش بهت‌آور جمعیت پروانه‌ها؛ زنگ خطری برای طبیعت شگرد متهم ردیف اول پرونده چای دبش در ارتکاب جرم قاچاق سازمان یافته و تامین ارز مورد نیاز برای واردات کالا مخترعی که دنیا را به هم متصل کرد

معاون وزیر آموزش و پرورش: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه داشتن اول مهر آبرومندانه، به معنای شروع خوب است، گفت: حتی یک دانش‌آموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند و مدیران و روسای نواحی و مناطق باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ قاسم احمدی لاشکی، شنبه، بیست و چهارم شهریور ماه در اجلاس مشترک ستاد پروژه مهر و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، اظهار کرد: شروع خوب، پایان خوب را رقم می‌زند و اگر اول مهر به خوبی مدیریت شود، سال تحصیلی خوبی را سپری خواهیم کرد. وزارتخانه سناریو‌های مختلفی را طراحی کرده است و خرسندم که این سناریو در استان شما به خوبی و در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری پیش می‌رود و امید است تبریز و استان شما در این مورد به خصوص هم اولین بماند.

وی در ادامه، نیروی انسانی را مهم‌ترین اولویت پروژه مهر، عنوان کرد و با بیان اینکه هیچ کلاسی در اول مهر ماه نباید بدون معلم باشد، افزود: آزمون‌های دبیری، کیفیت‌بخشی و آموزگاری و اخذ مجوز‌های لازم در سال‌های گذشته جهت بهبود وضعیت و رفع مسائل و دغدغه‌های سال‌های گذشته بود.

وی به دنبال بازدید از چندین مدرسه در سطح شهر تبریز با هدف برآورد روند پیشرفت اهداف پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس، وضعیت مدارس این شهر را رضایت‌بخش دانست.

احمدی لاشکی در پایان با اشاره به برخی بروکراسی‌های پیچیده دست و پاگیر، خاطرنشان کرد: برخی تصمیمات، همکارانمان را از رسالت اصلی خود، یعنی تعلیم و تربیت، دور کرده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر